پروژه‌های تمام شده
مطالعات مرحله اول احداث خط تراموا در کلانشهر شیراز

مطالعات مرحله اول احداث خط تراموا در کلانشهر شیراز

نام کارفرمای اصلی   معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز / شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه   نوع خدمات طراحی و مطالعات نوع قرارداد پیمانکار به روش سه عاملی   مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 3،138   زمان شروع 1398/02   زمان اتمام 1398/12 مشخصات و ویژگی‌ها: مطالعات طراحی تراموای شهر شیراز بعنوان یکی از مودهای جدید در سیستم‌های حمل و نقل شهری در سال 98 در این مهندسین مشاور انجام گردید. در اثر مطالعات انجام شده خط تراموای شیراز، یک ساختمان دپو تعمیراتی و دو توقفگاه قطار طراحی شده است. بر اساس مطالعات دپوی خط تراموای شهری شیراز جهت ارایه خدمات سطح 5 (اساسی) در منطقه احمدی نو و در زمینی به مساحت 2 هکتار جهت 6 رام قطار 32 متری  و در10 ساختمان به مساحت 6 هزار متر مربع دیده شده است . طول ریل گذاری در دپو حدود 1.5 کیلومتر و دارای 11 سوزن می‌باشد. در این دپو علاوه بر ساختمان‌های تعمیرات، سالن شستشوی اتوماتیک، سالن تراش چرخ، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و...، ساختمان‌های کنترل و پشتیبانی خط ( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و...، لحاظ گردیده است. همانگونه که گفته شد خط تراموای شیراز دارای دو توقفگاه بوده که یک توقفگاه در منطقه سعدیه و یک توقفگاه در منطقه دستغیب می‌باشد. بر اساس مطالعات، پارکینگ سعدیه در زمینی به مساحت 5000 مترمربع جهت توقف 4 رام قطار با طول ریل‌گذاری 600 متر و دارای 4 سوزن می‌باشد. همچنین پارکینگ دستغیب در زمینی به مساحت 2700 مترمربع جهت توقف 5 رام قطار با طول ریل گذاری 500 متر و دارای 3 سوزن می‌باشد.

1398/03/01 خطوط ریلی و مسیر
مطالعات و طراحی مرحله اول دپوی دولت آباد خط 6 متروی تهران

مطالعات و طراحی مرحله اول دپوی دولت آباد خط 6 متروی تهران

مطالعات و طراحی مرحله اول دپوی دولت آباد خط 6 متروی تهران نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) نوع خدمات طراحی نوع قرارداد پیمانکار - مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 5.000 زمان شروع 1397/05/31 زمام اتمام 1399/09/01 مشخصات و ویژگی ها: پایانه دولت آباد در منتهی الیه جنوب شرقی محدوده شهر تهران و در منطقه دولت آباد واقع شده است. این پایانه بزرگترین پایانه قطارهای مترویی موجود در ایران و خاورمیانه بوده و در زمینی به مساحت 44 هکتار و جهت توقف 58 رام قطار با طول 140 متر طراحی گردیده است. طول ریل گذاری در این پایانه 21 کیلومتر و دارای 93دستگاه سوزن و 3 دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی میباشد. دراین پایانه علاوه بر محل توقفگاه شبانه قطارها، مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت خط6 و خطوط 8، 9، 10و 11 مترو تهران تا سطح 5 تعمیراتی که بالاترین سطح تعمیرات میباشد، دیده شده است. ساختمان های تعمیرات سنگین و سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک،سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و... ، مجموعه ساختمان های خدمات فنی به ناوگان و قطارها میباشند. علاوه بر آن ساختمان های کنترل و پشتیبانی خط( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی طراحی شده در محوطه دپو و پارکینگ دولت آباد را تشکیل میدهند.در مجموع این پایانه شامل 25 ساختمان اداری و صنعتی  به مساحت 120هزار متر مربع می­باشد.  

1397/05/31 سیویل
مطالعات طراحي مرحله دوم زیرسازی، روسازی خطوط ریلي، محوطه سازی و ساختمان های دپو پارکینگ خط 2 قطار شهری تبریز

مطالعات طراحي مرحله دوم زیرسازی، روسازی خطوط ریلي، محوطه سازی و ساختمان های دپو پارکینگ خط 2 قطار شهری تبریز

مطالعات طراحي مرحله دوم زیرسازی، روسازی خطوط ریلي، محوطه سازی و ساختمان های دپو پارکینگ خط 2 قطار شهری تبریز نام کارفرمای اصلی سازمان قطار شهری تبریز نوع خدمات طراحی نوع قرارداد پیمانکار EPC به روش مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 11015 زمان شروع 1396/03/30 زمان اتمام ناتمام مشخصات و ویژگی ها: پایانه جامع خط 2 تبریز در منطقه قرا ملک شهر تبریز و در مجاورت تصفیه خانه آب شهر تبریز در زمینی به مساحت 43 هکتار با طول ریل گذاری 15 کیلومتر و با 42 سوزن و 2 کراس اور  جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی طراحی گردیده است. دراین پایانه علاوه بر توقف شبانه 32 رام قطار100 متری خط 2 مترو تبریز، مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت تا سطح 5 تعمیراتی (اساسی) دیده شده است. ساختمان‌های تعمیرات سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک، سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و...، مجموعه ساختمان‌های خدمات فنی به ناوگان و قطارها می‌باشند. علاوه بر آن ساختمان‌های کنترل و پشتیبانی خط ( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی طراحی شده در محوطه دپو و پارکینگ دولت آباد را تشکیل می‌دهند. در مجموع این پایانه شامل 14ساختمان اداری .و صنعتی  به مساحت تقریبی 50 هزار متر مربع می­‌باشد

1396/03/30 سیویل
مطالعات مرحله اول و دوم و سوم  پایانه و مطالعات مرحله اول مسیر خط 2  قطار شهری کرج

مطالعات مرحله اول و دوم و سوم پایانه و مطالعات مرحله اول مسیر خط 2 قطار شهری کرج

مسیر خط 2  قطار شهری کرج مطالعات مرحله اول و دوم و سوم  پایانه و مطالعات مرحله اول  نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه نوع خدمات طراحی و نظارت نوع قرارداد پیمانکار EPC به روش مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 6.378 زمان شروع 1391/05/07 زمان اتمام 1399/03/31 مشخصات و ویژگی ها: دپو و پارکینگ خط 2 قطار شهری کرج بصورت دو محل مجزا جهت احداث پارکینگ قطار ها و دپو تعمیرات خط طراحی شده است. پارکینگ خط2 مترو کرج در منطقه ملارد و در زمینی به مساحت 2 هکتار و ساختمانی با مساحت 20هزار متر مربع  طراحی و اجرا گردیده است. طول ریل گذاری در محدوده پارکینگ 8 کیلومتر و دارای 9 سوزن و1دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی در محوطه میباشد.  همچنین دپو تعمیراتی اخط 2 مترو کرج در منطقه کمالشهر و در زمینی به مساحت 27 هکتار با 20کیلومتر  طول ریل گذاری که دارای 32دستگاه سوزن ،2 دستگاه کراس اور و1 دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی احداث گردیده است. سطح تعمیرات در این دپو سطح 5(اساسی) میباشد. دراین پایانه مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت خط2 مترو کرج شامل ساختمان های تعمیرات سنگین و سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک،سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و... ، مجموعه ساختمان های خدمات فنی به ناوگان و قطارها لحاظ گردیده شده است. علاوه بر آن ساختمان های کنترل و پشتیبانی خط( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی را تشکیل میدهند. این پایانه شامل31 ساختمان اداری و صنعتی  به مساحت تقریبی60 هزار متر مربع می­باشد.

1391/05/07 سیویل
کمی منتظر بمانید...