پروژه‌های تمام شده
مطالعات مرحله اول احداث خط تراموا در کلانشهر شیراز

مطالعات مرحله اول احداث خط تراموا در کلانشهر شیراز

مطالعات مرحله اول احداث خط تراموا در کلانشهر شیراز  نام  کارفرمای اصلی   معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز / شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه نوع خدمات طراحی و مطالعات نوع قرارداد پیمانکار به روش سه عاملی  مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 3،138  زمان  شروع 1398/02 زمان اتمام 1398/12 مشخصات و ویژگی‌ها: مطالعات طراحی تراموای شهر شیراز بعنوان یکی از مودهای جدید در سیستم‌های حمل و نقل شهری در سال 98 در این مهندسین مشاور انجام گردید. در اثر مطالعات انجام شده خط تراموای شیراز، یک ساختمان دپو تعمیراتی و دو توقفگاه قطار طراحی شده است. بر اساس مطالعات دپوی خط تراموای شهری شیراز جهت ارایه خدمات سطح 5 (اساسی) در منطقه احمدی نو و در زمینی به مساحت 2 هکتار جهت 6 رام قطار 32 متری  و در10 ساختمان به مساحت 6 هزار متر مربع دیده شده است . طول ریل گذاری در دپو حدود 1.5 کیلومتر و دارای 11 سوزن می‌باشد. در این دپو علاوه بر ساختمان‌های تعمیرات، سالن شستشوی اتوماتیک، سالن تراش چرخ، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و...، ساختمان‌های کنترل و پشتیبانی خط ( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و...، لحاظ گردیده است. همانگونه که گفته شد خط تراموای شیراز دارای دو توقفگاه بوده که یک توقفگاه در منطقه سعدیه و یک توقفگاه در منطقه دستغیب می‌باشد. بر اساس مطالعات، پارکینگ سعدیه در زمینی به مساحت 5000 مترمربع جهت توقف 4 رام قطار با طول ریل‌گذاری 600 متر و دارای 4 سوزن می‌باشد. همچنین پارکینگ دستغیب در زمینی به مساحت 2700 مترمربع جهت توقف 5 رام قطار با طول ریل گذاری 500 متر و دارای 3 سوزن می‌باشد.

1398/03/01 خطوط ریلی و مسیر
مطالعات و طراحی مرحله اول دپوی دولت آباد خط 6 متروی تهران

مطالعات و طراحی مرحله اول دپوی دولت آباد خط 6 متروی تهران

مطالعات و طراحی مرحله اول دپوی دولت آباد خط 6 متروی تهران نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) نوع خدمات طراحی نوع قرارداد پیمانکار - مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 5.000 زمان شروع 1397/05/31 زمام اتمام 1399/09/01 مشخصات و ویژگی ها: پایانه دولت آباد در منتهی الیه جنوب شرقی محدوده شهر تهران و در منطقه دولت آباد واقع شده است. این پایانه بزرگترین پایانه قطارهای مترویی موجود در ایران و خاورمیانه بوده و در زمینی به مساحت 44 هکتار و جهت توقف 58 رام قطار با طول 140 متر طراحی گردیده است. طول ریل گذاری در این پایانه 21 کیلومتر و دارای 93دستگاه سوزن و 3 دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی میباشد. دراین پایانه علاوه بر محل توقفگاه شبانه قطارها، مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت خط6 و خطوط 8، 9، 10و 11 مترو تهران تا سطح 5 تعمیراتی که بالاترین سطح تعمیرات میباشد، دیده شده است. ساختمان های تعمیرات سنگین و سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک،سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و... ، مجموعه ساختمان های خدمات فنی به ناوگان و قطارها میباشند. علاوه بر آن ساختمان های کنترل و پشتیبانی خط( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی طراحی شده در محوطه دپو و پارکینگ دولت آباد را تشکیل میدهند.در مجموع این پایانه شامل 25 ساختمان اداری و صنعتی  به مساحت 120هزار متر مربع می­باشد.  

1397/05/31 سیویل
مطالعات طراحي مرحله دوم زیرسازی، روسازی خطوط ریلي، محوطه سازی و ساختمان های دپو پارکینگ خط 2 قطار شهری تبریز

مطالعات طراحي مرحله دوم زیرسازی، روسازی خطوط ریلي، محوطه سازی و ساختمان های دپو پارکینگ خط 2 قطار شهری تبریز

مطالعات طراحي مرحله دوم زیرسازی، روسازی خطوط ریلي، محوطه سازی و ساختمان های دپو پارکینگ خط 2 قطار شهری تبریز نام کارفرمای اصلی سازمان قطار شهری تبریز نوع خدمات طراحی نوع قرارداد پیمانکار EPC به روش مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 11015 زمان شروع 1396/03/30 زمان اتمام ناتمام مشخصات و ویژگی ها: پایانه جامع خط 2 تبریز در منطقه قرا ملک شهر تبریز و در مجاورت تصفیه خانه آب شهر تبریز در زمینی به مساحت 43 هکتار با طول ریل گذاری 15 کیلومتر و با 42 سوزن و 2 کراس اور  جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی طراحی گردیده است. دراین پایانه علاوه بر توقف شبانه 32 رام قطار100 متری خط 2 مترو تبریز، مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت تا سطح 5 تعمیراتی (اساسی) دیده شده است. ساختمان‌های تعمیرات سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک، سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و...، مجموعه ساختمان‌های خدمات فنی به ناوگان و قطارها می‌باشند. علاوه بر آن ساختمان‌های کنترل و پشتیبانی خط ( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی طراحی شده در محوطه دپو و پارکینگ دولت آباد را تشکیل می‌دهند. در مجموع این پایانه شامل 14ساختمان اداری .و صنعتی  به مساحت تقریبی 50 هزار متر مربع می­‌باشد

1396/03/30 سیویل
مطالعات مرحله اول و دوم و سوم  پایانه و مطالعات مرحله اول مسیر خط 2  قطار شهری کرج

مطالعات مرحله اول و دوم و سوم پایانه و مطالعات مرحله اول مسیر خط 2 قطار شهری کرج

مسیر خط 2  قطار شهری کرج مطالعات مرحله اول و دوم و سوم  پایانه و مطالعات مرحله اول  نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه نوع خدمات طراحی و نظارت نوع قرارداد پیمانکار EPC به روش مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 6.378 زمان شروع 1391/05/07 زمان اتمام 1399/03/31 مشخصات و ویژگی ها: دپو و پارکینگ خط 2 قطار شهری کرج بصورت دو محل مجزا جهت احداث پارکینگ قطار ها و دپو تعمیرات خط طراحی شده است. پارکینگ خط2 مترو کرج در منطقه ملارد و در زمینی به مساحت 2 هکتار و ساختمانی با مساحت 20هزار متر مربع  طراحی و اجرا گردیده است. طول ریل گذاری در محدوده پارکینگ 8 کیلومتر و دارای 9 سوزن و1دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی در محوطه میباشد.  همچنین دپو تعمیراتی اخط 2 مترو کرج در منطقه کمالشهر و در زمینی به مساحت 27 هکتار با 20کیلومتر  طول ریل گذاری که دارای 32دستگاه سوزن ،2 دستگاه کراس اور و1 دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی احداث گردیده است. سطح تعمیرات در این دپو سطح 5(اساسی) میباشد. دراین پایانه مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت خط2 مترو کرج شامل ساختمان های تعمیرات سنگین و سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک،سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و... ، مجموعه ساختمان های خدمات فنی به ناوگان و قطارها لحاظ گردیده شده است. علاوه بر آن ساختمان های کنترل و پشتیبانی خط( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی را تشکیل میدهند. این پایانه شامل31 ساختمان اداری و صنعتی  به مساحت تقریبی60 هزار متر مربع می­باشد.

1391/05/07 سیویل
کمی منتظر بمانید...