خدمات مشاوره طراحی کارخانه تولید مس کاتد معدن کالکافی با ظرفیت 3000 تن نام کارفرمای اصلی - نوع خدمات طراحی نوع قرارداد پیمانکار به روش دو عاملی مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 2.242 زمان شروع 1399/12/05 درصد پیشرفت %20
1399/12/05 سیویلخ دمات مشاوره مرحله دوم و مرحله سوم حوضچه ترسیب و کالورت انتقال آب زیر دامپ های باطله معدن مس سونگون نام کارفرمای اصلی شرکت ملی صنایع مس ایران نوع خدمات طراحی و نظارت نوع قرارداد پیمانکار به روش دو عاملی مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 7.626 زمان شروع 1399/12/05 درصد پیشرفت %32
1399/12/05 سیویلانجام خدمات مشاوره، برای خدمات مهندسی در طرح توسعه معدن مس سونگون نام کارفرمای اصلی مجتمع مس آذربایجان نوع خدمات طراحی و مطالعات نوع قرارداد پیمانکار - مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 2.700 زمان شروع 1399/02/21 درصد پیشرفت 85%
1399/02/21 سیویلمطالعات و طراحی مرحله اول پارکینگ شبانه جنوبی خط 6 مترو تهران نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تران و حومه (مترو) نوع خدمات طراحی نوع قرارداد پیمانکار - مبلغ قرارداد (میلیون ریال) - زمان شروع 1399/08/01 درصد پیشرفت 97%
1399/08/01 سیویلمطالعات و طراحی مرحله اول پارکینگ شبانه جنوبی خط 6 مترو تهران نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تران و حومه (مترو) نوع خدمات مطالعات و طراحی نوع قرارداد پیمانکار - مبلغ قرارداد (میلیون ریال) - زمان شروع 1399/08/01 درصد پیشرفت 97% مشخصات و ویژگی ها: پارکینگ جنوبی خط 6 مترو تهران در منطقه شهر ری در جنوب تهران واقع شده است. پارکینگ جنوبی خط 6 مترو تهران با ارایه سطح تعمیرات 2 در زمینی به مساحت 3 هکتار و ساختمانی به مساحت 10500 متر مربع جهت توقف 10 رام قطار 140 متری طراحی شده است. طول ریل گذاری در توقفگاه جنوبی 2.1 کیلومتر و دارای 4 سوزن و 1 دابل کراس اور میباشد. در توقفگاه جنوبی خط 6 مترو تهران ، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) ، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران جهت سرویس دهی مناسب فنی و اداری دیده شده است.
1399/08/01 سیویلمطالعات و طراحی مرحله اول دپوی دولت آباد خط 6 متروی تهران نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) نوع خدمات طراحی نوع قرارداد پیمانکار - مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 5.000 زمان شروع 1397/05/31 زمام اتمام 1399/09/01 مشخصات و ویژگی ها: پایانه دولت آباد در منتهی الیه جنوب شرقی محدوده شهر تهران و در منطقه دولت آباد واقع شده است. این پایانه بزرگترین پایانه قطارهای مترویی موجود در ایران و خاورمیانه بوده و در زمینی به مساحت 44 هکتار و جهت توقف 58 رام قطار با طول 140 متر طراحی گردیده است. طول ریل گذاری در این پایانه 21 کیلومتر و دارای 93دستگاه سوزن و 3 دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی میباشد. دراین پایانه علاوه بر محل توقفگاه شبانه قطارها، مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت خط6 و خطوط 8، 9، 10و 11 مترو تهران تا سطح 5 تعمیراتی که بالاترین سطح تعمیرات میباشد، دیده شده است. ساختمان های تعمیرات سنگین و سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک،سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و... ، مجموعه ساختمان های خدمات فنی به ناوگان و قطارها میباشند. علاوه بر آن ساختمان های کنترل و پشتیبانی خط( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی طراحی شده در محوطه دپو و پارکینگ دولت آباد را تشکیل میدهند.در مجموع این پایانه شامل 25 ساختمان اداری و صنعتی به مساحت 120هزار متر مربع میباشد.
1397/05/31 سیویلمطالعات طراحي مرحله دوم زیرسازی، روسازی خطوط ریلي، محوطه سازی و ساختمان های دپو پارکینگ خط 2 قطار شهری تبریز نام کارفرمای اصلی سازمان قطار شهری تبریز نوع خدمات طراحی نوع قرارداد پیمانکار EPC به روش مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 11015 زمان شروع 1396/03/30 زمان اتمام ناتمام مشخصات و ویژگی ها: پایانه جامع خط 2 تبریز در منطقه قرا ملک شهر تبریز و در مجاورت تصفیه خانه آب شهر تبریز در زمینی به مساحت 43 هکتار با طول ریل گذاری 15 کیلومتر و با 42 سوزن و 2 کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی طراحی گردیده است. دراین پایانه علاوه بر توقف شبانه 32 رام قطار100 متری خط 2 مترو تبریز، مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت تا سطح 5 تعمیراتی (اساسی) دیده شده است. ساختمانهای تعمیرات سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک، سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و...، مجموعه ساختمانهای خدمات فنی به ناوگان و قطارها میباشند. علاوه بر آن ساختمانهای کنترل و پشتیبانی خط ( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی طراحی شده در محوطه دپو و پارکینگ دولت آباد را تشکیل میدهند. در مجموع این پایانه شامل 14ساختمان اداری .و صنعتی به مساحت تقریبی 50 هزار متر مربع میباشد
1396/03/30 سیویلمسیر خط 2 قطار شهری کرج مطالعات مرحله اول و دوم و سوم پایانه و مطالعات مرحله اول نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه نوع خدمات طراحی و نظارت نوع قرارداد پیمانکار EPC به روش مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 6.378 زمان شروع 1391/05/07 زمان اتمام 1399/03/31 مشخصات و ویژگی ها: دپو و پارکینگ خط 2 قطار شهری کرج بصورت دو محل مجزا جهت احداث پارکینگ قطار ها و دپو تعمیرات خط طراحی شده است. پارکینگ خط2 مترو کرج در منطقه ملارد و در زمینی به مساحت 2 هکتار و ساختمانی با مساحت 20هزار متر مربع طراحی و اجرا گردیده است. طول ریل گذاری در محدوده پارکینگ 8 کیلومتر و دارای 9 سوزن و1دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی در محوطه میباشد. همچنین دپو تعمیراتی اخط 2 مترو کرج در منطقه کمالشهر و در زمینی به مساحت 27 هکتار با 20کیلومتر طول ریل گذاری که دارای 32دستگاه سوزن ،2 دستگاه کراس اور و1 دستگاه دابل کراس اور جهت اتصالات و انشعاب خطوط ریلی احداث گردیده است. سطح تعمیرات در این دپو سطح 5(اساسی) میباشد. دراین پایانه مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت خط2 مترو کرج شامل ساختمان های تعمیرات سنگین و سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک،سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و... ، مجموعه ساختمان های خدمات فنی به ناوگان و قطارها لحاظ گردیده شده است. علاوه بر آن ساختمان های کنترل و پشتیبانی خط( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی را تشکیل میدهند. این پایانه شامل31 ساختمان اداری و صنعتی به مساحت تقریبی60 هزار متر مربع میباشد.
1391/05/07 سیویلانجام مطالعات، طراحی و نظارت پل جاده امام زاده محمد (س) و مسیر طرفین نام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) نوع خدمات طراحی و نظارت مشاور کارفرما شرکت مهندسین مشاور بهرو پیمانکار اجرایی/ نوع قرارداد شرکت جهاد نصر اصفهان/ سه عاملی مبلغ قرارداد (میلیون ریال) مرحله 1و2 برابر 168 زمان شروع 1383/07 زمان اتمام 1385/01
1383/07 سیویلمطالعات مرحله دوم طراحی پل تقاطع جاده ماهدشت و بزرگراه کرج – قزوین نام کارفرمای اصلی شهرداری کرج نوع خدمات طراحی مشاور کارفرما - پیمانکار اجرایی/ نوع قرارداد - مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 298 زمان شروع 1382/05 زمان اتمام 1382/09
1382/05 سیویلنام کارفرمای اصلی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) نوع خدمات طراحی و نظارت مشاور کارفرما - پیمانکار اجرایی/ نوع قرارداد پارس تکنو/ سه عاملی مبلغ قرارداد (میلیون ریال) 5.893 زمان شروع 1380/02 زمان اتمام 1382/01 مشخصات و ویژگی ها: پایانه مهرشهر کرج در منتهی الیه غربی منطقه مهرشهر کرج واقع شده است. این پایانه در زمینی به مساحت 44 هکتار و با 42 ساختمان تعمیراتی و خدمات ریلی با مساحت 55 هزار متر مربع طراحی و اجرا گردیده است. این پایانه جهت تعمیر و نگهداری تا سطح 5 و توقف قطارهای 300 متری خط 5 تهران – کرج و در 16رام قطار با طول ریل گذاری دقریب به 18.5 کیلومتر در محوطه پایانه احداث گردیده است. دراین پایانه علاوه بر محل توقفگاه شبانه قطارها، مراکز تعمیراتی ناوگان و تجهیزات ثابت خط5 تا سطح 5 تعمیراتی که بالاترین سطح تعمیرات میباشد، دیده شده است. ساختمان های تعمیرات سنگین و سبک، سالن رنگ آمیزی، سالن شستشوی اتوماتیک،سالن تراش چرخ، ساختمان خودرو امداد قطارها، مراکز تامین توان ( TPS و LPS ) و... ، مجموعه ساختمان های خدمات فنی به ناوگان و قطارها میباشند. علاوه بر آن ساختمان های کنترل و پشتیبانی خط( OCC )، استراحتگاه راهبران قطارها، مرکز اداری و رستوران، ساختمان آتشنشانی و...، سایر فضاهای ساختمانی طراحی شده در محوطه دپو و پارکینگ را تشکیل میدهند.
1380/02 سیویل